serapates 36+0 haftalık hamileyim yaklaşık bir haftadır ne yürüyebiliyorum ne de yatabiliyorum kasık agrısından bu normal mi acaba siz ne durumdasınız???
Gelmsim serapates 36 dan sonra Doğum normal Doğum belirtisi oluyor erken sancı çekiliyor bazı insanlarda