merveyavuz5354 bende camlica medipol e gidiyorum doktorum ayse kavasoglu. Cok tatli bir kadin instagramda ismiyle de aratip bakabilirsiniz sayfasina :) ben cok memnunum 28.haftamdayim buyuk ihtimalde onda doguracagim. Muayene 80 normal dogum 1500, sezeryan 1900, zorunlu sezeryan 3500du ama eylulde zam gelmis son fiyatlari bilemiyorum :)