Oglusum89 Dilaracezik Benimde oğlum olucak nasipse ismi Kerem olucak cnm Alp Alparslan Uğur Mert Barış Çınar
lavinya__ Dilaracezik Benimde oğlum olacak rabbimin izniyle. Mehmet Aras olacak ismi. Kulağa hoş ve hafif geliyor bence fikir olsun canm.
Serpilsaltikalp Dilaracezik bir oğlum var ismi Ateş. Erkek kardeşi geliyor kısmetse Aren koyacağız. Fikir olsun sizede
Deletedmom2224 Dilaracezik oğlumun ismi Cihangir olacak 💙 bunun dışında Alparslan Giray Barlas Buğra Yağız Bunları da düşünmüştük fikir olsun 😊
Esrakuscu52 Serimeri16 benim oglum 1 yasina kadar cok usluydu simdi biraz hareketlendi yaramazlasti ama yine olsa yine yaman koyardim adini
Esrakuscu52 Serimeri16 benim oglum 1 yasina kadar cok usluydu simdi biraz hareketlendi yaramazlasti ama yine olsa yine yaman koyardim adini