Bugun doktor randevum vardı herşey çok şükür normal 38 hafta giricez 5 günde ileride gelişmimiz doktor pazaresi bebegin kafası rahime girerse normali beklicez girmezse çarşamba sezeryan dedi çok heycanlı çok tuafım yani sakin şaplaş gibi bişi oldum sizce doğru kararmı 🙁