bsra18- Deletedmom2224 doğru yapmış tabiki soğuk su içilir mi mazallah bebeğin başından aşağı dökülür üşür yavrucak. Zaten bebekler asla rahimde değil ya mide de ya yumurtalıkta büyüyor
okyanustakibulut Guguk ama halen hissediyorum bisey var orda ayak olmasada biseyi var yani😁😂 ben simdi ultrasonda dün sol tarafında ayagi sag tarafta kafasini gördüm ya onun piskolojisi😂
Guguk okyanustakibulut ahaha ya çok tatlısın. Bi üç haftaya hissedilir Bebiş de ayak kafa ayrımı biraz 23 falan o zamanlar tam biliniyormuş. Gaz sıkışmışsa bebek diye şey yapıp asıl bebişi üzme şimdi 😃