Ultraslan40 normal zamanda doğan zayıf da kilolu da bir ay içinde eşitleniyor zaten ama yine de illa en şişko ben doğuracam. Hem de normal doğuracam yarışıp
Duruyorlar 😂 hadi hepsini geç boyu napcan sanki ana baba fidan da çocuk kısa mı olur derdi var. Ya bide burda erkek çocuk duası edenler var. Ettik eminim erkek olacak Allah’ın izniyle ben biliyorum yazmış geçen biri. Çok şükür erkekmiş vs diyenler 😂 travmatik
Kızlar boyu 22 cm olması lazımmış benim 21 çıktı sizce sorun olur mu diyenler 😂 şeker yükletme postları vs