Meren429 Bende 5+1 im 23 mayis gözüküyor. Doktor alttan muane etmeye kalkti kabul etmedim haftaya yeni bi doktora gidicem belki kalp atisini da duyarim hem
Rabiaaydin Meren429 benim ilk evlendiğim ay başıma gelmişti alttan muayene etti kan bakmadan gebe değilsin dedi çok kötü bi duygu alttan bakması o yüzden gitmiyorum 6 haftalık olduk bugün on gün falan daha beklemeyi düşünüyorum 🤦🏻♀️
Ask_H Benim doktorum alttan bakmadı minickti kesem üstten gördük sonraki haftada kalp atışını duyduk şimdide 7+6 haftalık olduk kızlar bulantıda 6 haftadn sonra başlıyor ve gaz sancıları ... herkesn hamileliği farklı tabi
Nehir-Ela Meren429 Ben zararı olur mu diye sorduğumda tabiki olmaz deyince oldum. Açıkçası hiç hoşuma gitmedi ama yapacak birşey yok.
Nehir-Ela Kızlar bu arada İsmek’e kayıt yaptırdım. Bugün gittim. Küçücük bir oda, cam yok ve 20kişi. Sabah 9 ve öğleden sonra 16 00 haftanın 3 günü. Bu kursa gitmeyi çok istiyorum ama tedirgin oldum. Fikirlerinizi öğrenmek isterim.