6714431 ah ahh bende esra hanıma gidiyorum maalesef öyle ama sanko hastanesi çok iyi çok temiz sırf o yüzden katlanıyorum. Bende lekelenme sonucu ağlaya ağlaya gittim bu yüzden mi geldin bende kan gövdeyi götürdü sandım dedi şok oldum o nasıl bir tavırdır. Bende 15 haftalık hamileyim haftaya kontrolüm var hastanenin hatrı için son bir şans vericem esra hanıma bakalım nasıl bi tavırla karşılaşacağm