Yasinmetem Kızlar bugün 39 haftalik oldum. Dünden beri çok sancim vardı sabah doktora gittim 1 buçuk cm açıklık var ve nst de de sancım vardı yarın sabah gidip propesle doğumu başlamayı teklif etti sizce ne yapmalıyım. Sancıları var ama düzene girmiyorlar ve gördüler beni. Sizce ne yapmalıyım .
Bebektsk Yasinmetem bende Pazartesi ye kadar sancım artmazsa suni sancı ile başlatacak dr 40+4 üm 1 cm açıklık var eğer doktoruna güveniyorsan Pazartesi ye kadar bekle kendi sancın artmazsa bence çok bekleme derim son zamanlar çok zor oluyor
Yasinmetem Bebektsk gerçekten zor sürekli ağrım var ama düzenli değil. Eşim de pazartesi yapalım bu işlem dedi ama bakalım emin olamadım
Defnealinam Bnde şimdi geldım 3 sn olmuş acılmam baklım olursa bu hafta olmassa salı gunu olucak nasıpse 😊 nişan bndede yok bakalım gelcekmi
Yasinmetem Defnealinam beklemek çok sıkıcı oluyor son günlerde insan bir an önce olsun bitsin istiyor
Tikitinannesi Ben de 38.6’yım. Geçen Çarşamba kontrolüm vardı ve doktor 1.5 cm açıklık var dedi. Nst’de sancı falan çıkmadı. Pazartesi tekrar çağırdı. Sonra eve geldim, kanamam başladı. Nişan geldi, çocuk da geliyor sandım ama sonra o kanama geçti ve hiç ağrım da yok. Sürekli bebek hareketlerini takip ediyorum. Eğer ağrı olmazsa Pazartesi gideceğim bakalım bu sefer ne diyecek 🤷🏻♀️