GulendamEsra 38+5 gunluk hamileyim. 2 saattir falan bebegim surekli hareket ediyo karnim kasılıyo, tas gibi oluyo. Bunlar normalde de oluyodu ama nerdeyse 2 saattir surekli oluyo, alt tarafa dogru cok fazla baskı var ve cok afedersiniz yirtilcak gibi oluyo. Dogum yaptiginiz gun bebeğinizin hareketleri nasildi, cok mu hareket ediyodu, dedigim seyler sizde de oldu mu
Ecmelinannesi Bu akşam benimde öyle oldu valla Bende bilmiyorum bende beklyim bilen birisi yazar elbet
GulendamEsra Ay suan baya siddetlendi alta dogru baskı olmaya başladı insallau dogumdur baska bi sıkıntı yoktur
Ecmelinannesi GulendamEsra benimde çok baskı yapiodu iğne batar gibi şimdi uzandm bisi yok ama kalkınca gene baslio
GulendamEsra Kubos58 rabbim hayirli zamanda kolay dogum nasip etsin hepimize ya. Bu eylul bebislerinde mi var bisey, bize mi oyle geliyo anlamadim
Kubos58 GulendamEsra aminn bütün hamilelere kolaylık eylesin rabbim 🥰 Bilmiyorum artık bekliyoruz ya gecmiyo günler