Genccannee1 valla doktoruna bağlı canım. Biz 37 ye kadar doğumla ilgili hiç konuşmadık henüz erken dedi. Normal doğumu destekleyen bir doktordu zaten. Bebeğin baş çevresi önde gidiyordu , kilosuda fazlaydı 37 de çatı muayenesi yapalım ona göre Karar veririz dedi. 37. Haftada muayene oldum. Çatımın uygun olduğunu normal olabileceğini söyledi. 39+3 bekliyoruz. Yani genelde son ana kadar kesinleşmiyor doğum