denizadaalpp bence gelir bende senin gibi çok kararsız kalmistim ilk başta acaba nasıl gelir fln die ama sonrasında da artık şansımıza dedik insallah iyi bişey gelir dedik geldi we pişman da olmadım hatta biz satıcı firmanın numarası ilede irtibata geçip bizzat eşim konustu gayet güzelde ilgilenip konuşmuşlardi.