Damlakadir10
Ben 32+5 deyim kasıklarım ve karnım agrıyor bazen uzun sürüyor bazen kısa üşüttüm diye düşündüm ve doktora gitmedim Salı günü randevum vardı gittim ve nts de sancım çıktı ve doktorum fitil verdi çok agrı hissediyorsan git bir muayene ol derim şahsen