Seymaensar Canım benim ikili testte şükür birşey çıkmamıştı doktoruma dün sordum 3lü 4lü test yaptırayım mi diye ben gerek görmüyorum dedi 14+5 haftalığız bu arada 😊 Hiç canını sıkma bence bu testler sadece ihtimal veriyor ben burda çok okudum down sendromlu filan denilip de sağlıklı doğum yapanları içini ferah tut 🤰