Crn91 ben viksi heryerime sürüyorum boğazım göğsüm sırtım ayaklarımın altı soğuk algınlığı olduğumu hissettiğim anda iyi geliyor burnuma da sürmüştüm tıkandığında ama burun tıkanıklığına yarım soğanı baş ucuna koyun gece yatarken aşırı iyi geliyo bilginiz olsun😊