Mturan 37haftalık hamileyim enfeksynum var sulu akıntım oluyordu ama biraz önce yapıskan kıvamlı bi akıntı oldu erken dgum riskim vardı bası kaç haftadır cok asagıda dyodu doktorum bu nişan olabilir mi?