seyda0606 Cancana benimde öyle gürünüyor. Mide yanmasından ağlıyorum. Birde haylaz dönmemiş. Çok zorluyor. Otururken göğsüme baskı yapıyor gibi kafası sizde durum nedir ☺️
Mucizem_06 Cancana bizde 15 kasım.nasip olursa sezeryan olacağız ölü balık gni dolanıyorum surekli evde elim.kolum hic kalkmıyor cok sukur azalttım baya
annevebebek17 Cancana bizimde nasipse 20 kasım nefes darlığı çekiyorum yürürken zorlanmalar rahat yatamamalar zor allah yardımcımız olsun..
Cancana seyda0606 miğde yanması kurtulmak için can atıyorum evet gerçekten ağlama geliyor insana SAĞLIKLA doğurmak nasip etsin eabbim 🙏❤️
Cancana annevebebek17 nefes darlığı bendede var çok kilo almadığım halde böyleyim sağlıklı doğumlar ❤️🙏
Sblfrt Bnmde 15-20 Kasım arası ama çok şiddetli ağrılarım var belimi doğrultamıyorum iki ay böyle devam ederse nasıl dayanırım bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
Mucizem_06 Cancana ilk hamileliğin sezeryandi o yuzden zorunlu sezeryan olack hepimiz sağlıcakla kavuşalım minik kuzularımıza insalllh canim
Htc_ervam Cancana benimde normal olsaydı o gün olucaktı ama sezeryan olucAk , o yüzden bir hafta öncesi falan olur herhalde. Bebegimin daha ultrasonda yüzünü görememiş bir anne olarak üzülüyorum 😞
Cancana Cburc bende ütü alış veriş bitmiyor rsbbim isteyen herkese nasip etsin her anne ihtiyaçlarını alabilsin. İnşAllah
Htc_ervam Cancana sırtı karnıma dayalı şekilde duruyor ve hiç değiştirmedi bilmiyorum böyle olan varmı acaba ?
Semooshh 28kasım görünüyor ama 20kasımda olsa çok mutlu, oluruz eşime doğum günü şeysi, olur 😂😂 ilk gebeliğim ne olur nasıl olur bilgim, yok. Daha nasıl olacağı belli bile değil
Mucizem_06 Semooshh ayni dert bizde de var 😂 eşimin doğum günü 6 kasım bizim doğum 15 kasım gözüküyor 😂