Dilanserdar benim yaşadıklarımı yaşamışsın canım ama ben 3 gece kaldım o doğumhanede en sonunda bir sürü yırtık ve kesikle karnıma cıkan doktorlarla normal doğurdum zoraki 2 ay kendime gelemedim asla oturamadım yatamadım 1 ay sürekli ağladım zaten acıdan sen ne iyi yapmışsın sezeryan olup herkes normal doğuramıyo malesef 7 sene geçti üstünden şimdi yine hamileyim ama gözüme uyku girmiyo ama yine sezeryan olamam çünkü durumum yok