Sheida benim de hsg çekildi rahmim kalp şeklinde çıktı bı perde var dendi bı çift rahim dendi bı tüp bebek harici hamile kalamazsin dendi ama şükürler olsun şuan 17 haftalık hamileyim 🤲 çok zor geçti ama ilk 13 haftam ağrılar kanamalar vs. Şuan progestan kullanıyorum doktorum bırakabilirsin dedi ama ben korkuyorum birşey olacak onu bırakırsam diye
Birde rahim ağzı ölçüsunu nasıl alıyorlar nerden anlıyorlar yetersiz olup olmadığını ben de doktoruma sorayım bari bende de var mı böyle bişey diye