Pembepanjur
Bayanlar daha önceki doğumlarımda ( sezeryan , normal : her ikisindede) eşim yanımda oldu ve cok rahat ettim . Gene eşimi yanımda istiyorum fakat . İstanbul avrupa yakası Beylikdüzü’nde bana eşimi yanımda kabul edecek , sorun çıkarmayacak hastane ismi rica ediyorum. Reyap’ta yapıcaktım . Hastanenin eş almıyoruz sezeryana demesinden dolayı hem cok şaşırdım hemde hemen vazgectim. Bu yüzden sizler sormak istedim . Lütfen eş olmasa daha iyi olur falan filan şeklinde yorumları kale almıcam . Teşekkürler .