Fmsev 28+2 haftalık hamileyim kasık ve bel ağrım var adet sancısı gibi hissediyorum erken doğum olabilir mi bu durumu yaşayanlar var mı hemen doktora gitmelimiyim yoksa biraz daha beklemelimiyim yardımınıza ihtiyacım var
Ceremayel Fmsev içini ferah tut. Rahim büyüdüğü için olabiliyor öyle ağrılar ayaklarını kaldırarak uzan. Doğum sancısı sürekli olmazmış. Düzenli aralıklarla olurmuş. Senin söylediğin gibi ağrıları en başından beri çektim. Ara ara da hala oluyor. Çok sıcak suyla yıkanma.
Ilkyaz Git doktora hem ne oluyomuş onu öğrenirsin hem için rahatlasın. Heran herşey olabiliyor çünkü kolay değil hamilelik
Fmsev Ilkyaz çok korkuyorum şuan eşim işte geceleri çalışmak zorunda eve yeni taşındık sayılır kapısını çalacağım kimden yok çok kötü hissettiğim takdirde 112yi aramaktan başka çarem de yok malesef ki, ve ilk hamileliğim tecrübesizim