Sulesule Merhabalar ablalar Bi sorum olucaktı pazar günü benim tam 32 hafta oluyor ve çalısıyorum izne ayrılmadım daha pazar günü rapor alabiliyormuyum direk acaba yoksa 32 doldur falan dermi doktor acaba
Sulesule Sbhdr benimde hesaplamama göre tam 32 hafta oluyor pazar günü pazarteside 32+1 oluyor ozaman pazartesi gitsem kesin verir dimi ya