minikmucizem1_ canım tedavisiz kalamam sanıyordum pcos vardı TSH yüksekliği vardı birde dis gebelik gecmisim vardı ..pcos vardı ama düzenli adet görüyordum.devlet Hastanesi'nde sorun yok diyordu doktorlar klomene başlamıştı sadece bir ay kullandım oda kist oldu ...sonra ozele gittim doktorum pcos gördü ,TSH yüksekliğini tespit etti kistte gordu ama bunlar çok önemli değil dedi ..tabi dış gebelik gecmisimide duyunca direkt rahim filmi dedi .filmden sonra yüksek oranda kendiliğinden hamilelik elde edeceğimizi düşünüyorum dedi.ve rahim filmi çekti .tüpler açık dedi git eve 2 ay bekle iki ay içinde hamile gelirsin buraya inşallah dedi🙃dediği gibi iki ay sonra kendiligimden hamile kaldım ilaç felan kullanmadan sadece folik asit kullaniyordum.😊