Kizkalesi Esrakt ya ben böyle şeylerin genetik olduğu düşüncesindeyim sen yime de lierac al kullan o etkili diyorlar 😊 akşam da vazelin sür bol bol
Kizkalesi Esrakt benim annem de harita gbi 6 doğum yaptı 😂 ama ablam 3. Ye hamile onda çatlak yok inşallah bende de olmaz 😊
Esrakt Kizkalesi İnşallah olmaz canım bende oldu sende olmasin napalim biz inlemi alalımda catlarsada yaptik yapacağımızı deriz bebişler sağlıkla gelsn yeterkiii 😍
Kizkalesi Esrakt valla bende çatlak sonrası için Bi krem var ona güveniyorum estetik cerrahlar yazıo bitek 300 liralık Bi krem inşallah işe yarar. Kardeşim benimi aldırdı ona vermişti iz kalmasın die. Netten baktım her derde deva mübarek leke çatlak yanık