BhrBrfn Benimde şeker yüklemem temiz çıktı.Ama son dönemlerde pek kilo almıyorlar sanki.Arkadaşımda diyoduki benmki hep 2 hafta önden gidiyor,40.haftada doğurdu ultrasonda 3650 ölçülmüş bebek 3250 doğmuş.Bence kilolu olmucaklar ya gelişimleri yavaşlıcak ya cihazlar yanılcak.4 kiloya yakın bile doğmazlar belkide