Hacer_ikiz_gebe 14+4 haftalık çift yumurta ikizi hamileyim Bebeklerin hareketlerini 4-5 gündür kımıldama şeklinde hissediyorum ama bazen sanki ikisi üst üste çıkmış gibi oluyolar karnımın bir tarafında şişiyolar sert bir şekilde 5-10 sn. Kadar sonra geçiyo normal mi?
Superfreshlerim Hacer_ikiz_gebe canım o haftalarda benimde iki tarafımda iki yumurta gibi oluyordu☺️Saatte 4-5 kez ritmik bir şekilde olursa tehlikeli demişti doktorum ama gün içinde birkaç kez olabilir dedi, hareketlerini çok erken hissetmişsiniz 20+4 üm bu hafta biraz daha netleşti
Hacer_ikiz_gebe Superfreshlerim evet özellikle eşim elini karnıma koyunca nasıl kıprdıyorlar bende şaşkınım pazartesi kontrolüm var sorucam doktora ama merak ettim
Hacer_ikiz_gebe Superfreshlerim canım ya bide kasık agrım var sol tarafımda 1 saattir falan hamilelikte oluyor mu kasık agrısı başka bi post daha açmıştım ama kimse yazmadı sana sorayım
Superfreshlerim Hacer_ikiz_gebe benimde ilk hamileliğim canım çok tecrübeli değilim ama bende de oluyor, çok paniğim korkuyorum herşeyden doktorumda biliyor kanaman, suyun,kokulu akıntın, ritmik gelen sancıların yoksa korkma dedi
Hacer_ikiz_gebe Superfreshlerim bende şimdi doktoruma sordum tek taraflı agrılar önemli değil dedi akıntın geçene kadar progestanı agızdan al dedi🥺
Superfreshlerim Hacer_ikiz_gebe bende gece yatarken 1 tane ağızdan progestan alıyorum, önceden günde üç defa fitil olarak kullanıyordum, Allah yardımcımız olsun, sağlıkla kavuşalım bebeklerimize inşallah
Hacer_ikiz_gebe Zeytin_2 çift yumurta ikizi hemen anlaşılıyor iki kese oluyo çünkü ama tek yumurta da biri sonradan görünebiliyormuş
ebruli92 Bende 19+2 haftalik tek yumurta ikizlerime hamileyim ama hal hicbir hareket hissedemiuorum ve cok üzülüyorum doktora sordum daha erken diyip duruyo ama herkes hissetmen gerek diyo sizece normal mi
Rabiaaaaaaaaaa ebruli92 Merhaba yazılarınızı okudum da bende 6 haftalık hamileyim tek yumurta benim de ama iki haftadır dehşet bir şekilde mide bulantım var sizde de olmuş muydu ne kadar sürdü. Bana da riskli dediler 😒
Tugba123 ebruli92 canım bende çift yumurta ikizlerine hamileyim . Ben 21. Haftadan sonra hissettim dışardan söylenen olumsuz şeyleri ciddiye alma . Şimdi 24 haftalığız içerde şov var 😂😂😂
ebruli92 Rabiaaaaaaaaaa canim benim 14 haftaya kadar asiri mide bulantim olmustu kusmuyordum ama hicbisey yiyemiyordum normal dedi doktor ama tek yumurta zaten riskli ikiz gebelik riskli bide tek yumurta olunca dahada riskli ama korkma dua edcez surekli elimizden birsey gelmiyor rabbim ikiz gebelik verdiyse saglikli bir sekilde dunyaya getirmeyide nasip eder insallh yani o risk doguma kadar devam eder dikkat edeceksin
Rabiaaaaaaaaaa ebruli92 benim hem mide bulantım hem baş dönmem hemde istifra çok zor geçiyor inşallah tez zamanda biter. Her gün zaman geçsin diye dua ediyorum resmen. Evet ufacık bir şeyden şüphe duyuyorsun risk taşıyoruz hep. Çok teşekkür ederim Rabbim kolaylaştırsın inşallah
Pnrsnlylmz Bende 20 haftalık gebeyim çift yumurta ikizleri daha 1-2 haftadır hissediyorum hareket ettiklerini, doktorumda aynı şeyi söyledi 18 haftadan sonra hissedilir diye
ebruli92 Tugba123 valla bugun 20+2 oldu ama hala bi hareket yok iyice korkmyaa basladim kontrolum haftaya o zamana kadar nasil sabredcem bilmiyorum
Tugba123 ebruli92 canım benim aslında hareket ediyorlar ama biz hissedemiyoruz kasları çok gelişmedi bı haftadan sonra edersin ama sabret bende senin gibiydm . Şimdi bir saat etmesinler triplerdeym 😅 İnşaAllah bu günleri de görüceksin .
Elvintos 18 haftalık olduk çift yumurta ikizleri hareketlerini hissedebiliyorum bu hafta başladı. Sanki sinir atması gibi içten hissediliyor şu anda zaten ama ben de ilk hamileliğimde daha geç hissetmiştim 22. Haftada falan.