Duygudrk Arkadaşlar bebeklerinize bakım ürünleri olarak neler ve hangi marka aldınız acaba fikir verir misiniz
Tgbtgb Duygudrk ben bübchen aldım set değil ama tüm ürünlerini alarak set hale getirdim.Biraz pahalı ama gayet iyi bir ürün tavsiye ederim 🙏🏻
YamacDemirinAnnesi Duygudrk sebamed aldım ama set olarak değil tek tek aldım, ilk dalin almıştım oğlumun cildine yaramadı sebamed’e geçtim memnunum şuan 👍🏻
Gulceasl Oğlumda Sebamed kullanmıştım şampuan sabun pişik kremini. Çok memnun kalmıştım. Şimdi de aynılarını alıcam
Icot Duygudrk sebamed aldım. Bebe yağı , pişik önleyici krem, şampuan aldım. Sabunumuz Nivea. Memnunum gayet. Çocuk doktorumuz da onayladı.