Nur___ Dünden beri karın ağrım vardı ve çok halsizdim , barsaklarım da bozuk gibiydi, bugün kadın doğumcuya gittim acile, nst bağladı niye buraya geldin, üşütmüşsündür filan dedi, 32 haftalığım bu arada, eve gönderdiler, evde baktım yeşil koyu akıntım olmuş, takip ediyorum bi daha olursan gidicem direkt de doktor gene kovar diye çekiniyorum, nasıl sağlıkçı bunlar bilmiyorum 😐 bu arada devlet hastanesi. Bu şekilde olan varsa görüşlerini yazabilir mi
Ayse2161 Nur___ bende de vardı aynı doktoruma söyledim vajianal yolda enfeksiyon var dedi antibiyotik ve iki tane fitil verdi hemen etki gösterdi iki gün içinde sen de mutlaka doktoruna git
CemrePektas Nur___ bende de var, vajinal fitil antibiyotik ve mesane temizleyici kullandım. İdrar yolu enfeksiyonum var o yüzdenmiş. Aylardır çekiyorum 2. Antibiyotiğim. Ama inşallah geçer 🤷♀️
Tugceyilmaz QWERY ben 39 haftalığım bende de var normal Doğum bekliyorum engel olsa doktorum normal bekletmezdi herhalde sıkma canını