tazee_annee banada iki kere doktorum kız dedi ama bende bekledim alışveriş için detaylı ultrasonda daha belirgin olduğu için emin olmam istedim ama normal girdiğimdede çok ayrıntılı görmüştüm kız kesin dedim ama yinede bekledim bence sende biraz daha bekle