Bukrem62 Anne24 ben de tam 34 haftalığım şu an😊 bazen valla bu doğacak heralde diyorum sancilar oluyor baskı oluyor suyum geliyor gibi hissediyorum ama bisey yok..nst ye girdim hersey normal