Aysgeulburakk Kizlar Allah rızası için dua edin suyum geldi yatisim yapildi sabah 7 ye kadar bekleyecekler olmazsa suni sancı verecekleer 4 cm açılmam var
bebekkaradag Aysgeulburakk Allah yardımcınız olsun, sizin için hayırlısı olsun 🙏🏼 Doğum anınızda tüm evlat isteyenlere dua ederseniz sevinirim
HlyaHocaolu Aysgeulburakk canım açılman var korkma Doğum esnasında kendini yorma bebeği it.Allah yardımcın olsun dualarım seninle .Rabbim kolaylığını verecek bak .sonucu bizimle paylaşmayı unutma.Allaha emanet ol💕
bebekkaradag CiaoBella O kadar çok bekleyen arayan bunun için tüm imkanlarini zorlayan insanlar var ki çok şükür buradaki çoğu kadın hamile tecrübelerini paylaşıyor bu mesajı tüm okuyanlar doğumlarında isteyenlere evlat bekleyenlere hayırlı doğumlar nasip etsin
Kezo Allah yardımcın olsun bir avazda kucağına almayı nasıp etsın inşallah bizler içinde dua edin lütfen
pamuksekerinannesi Aysgeulburakk Allah yardımcın olsun İnşallah bi avazda kurtarsın🙏 Bebişini sağlıkla alırsın kucağına İnşallah🙏🌸🎀
Flydgr Aysgeulburakk ay daha dün konuşmuştuk günlerimiz aynıydı heralde 😍 çok sevindim inş bir an önce evladını kucağına alırsın darısı benim başıma 😇🙏🏻
Rainbabyyyyyy Aysgeulburakk Canım Allah yardımcın olsun 7 tane Ayetel kürsi oku ve elini karnına sür eğer yürümekte güçlük çekmiyorsan yatmak yerine yürüyebilirsin.