Derya27 Kızlar selamın aleyküm kan testi yaptırdım kansızlık var dedi 35+2 haftalığım ne yapmalıyım 🥴
Seda_123 Derya27 İlaç iğne filan vermedi mi canım benim kanım düşük değil ama sınırda olduğu için bile bana iğne verdi doktorum haftada bir gün vurulucam ayrietten pekmez yiyebilirsin siyah üzüm yiyebilirsin kan yapar
Kuzucugunannesi Derya27 ben talesemi ( anemi aşırı kansızlık demir eksikliği) bende var ve ilac kullaniyirum fakat duzenlenmesini istersen siyah cekirdekli kuru uzum yemelisin canm dengeler
Seda_123 Derya27 İğne verse daha çok faydası olurdu benim kanım düşük olmamasına rağmen hem sağlık ocaginin verdiği hapı kullanıyorum hemde doktorum iğne verdi daha iyi sonuç alınıyor böyle