Esraklm_30 Merhabalar benim 2,5 aylık bir oğlum var çok fazla gaz problemi yaşıyoruz doktorumuz metsil zinco ve debridat şurup verdi bebegim rahatladı ama çok mu fazla yükleniyor ilac icim rahst degil o konuda. Siz neler kullandınız gaz problemi için
Melihatuna Esraklm_30 bu arada bizde gazdan makat çatlağı falan da oluşmuştu debritat düzenli kullanınca baya işe yarıyordu
Nurdem33 Esraklm_30 ben oğluma hamak ile emzik almıştım bizde göbek fıtığıda oldu için ağlamaması lazımdı Nurse şurupda kullandım masajlar yaptım ılık duşlar bir yaşını geçinceye kadar çektim ☹️ Sonra yavaş yavaş geçti
tgbasltan Esraklm_30 https://www.instagram.com/p/B2mcx3SHF6VozI4Rwp01j1YX24XHtKg2d9kFCU0/?igshid=sqj6xvawav7n tavsıye ederim
Melihatuna Canım bunların hepsini bende kullanım ama aralıklı zamanlarla genelde nurse kullandık bizde çok işe yarıyordu. Bu arada 13 ay kolik bir oğlanla mücadele ettik şimdi 2. Gebeliğim dua ediyoruz bunun gazı olmasın diye Allah kolaylık versin
Esraklm_30 Melihatuna çok zor kolik bebek üzülüyorum bende uykusuz kalıyor bebisim gaz olunca da. Siz de inşallah bu bebeginizde cok fazla yasamazsiniz hayırlı olsun 🙏😊
Melihatuna Esraklm_30 evet canım insan kıyamıyo onlara inşallah olmaz sizde biran önce atlatırsınız 🤲