MineKasp Arkadaşlar benim ilk gebeliğim ve çok yeniyiz ara sıra aşırı bir kasık ağrıması kramp oluyor. Sizde de oluyor mu? Her 10 dk ya bir esniyorum ve çok halsizim bu ne kadar sürecek bu süreç ?
Seda_123 MineKasp Canım ilk zamanlar olması normal rahim büyüyor çünkü halsizlik bendede oluyordu 22 haftalığım hala var hiç bişey yapasım gelmiyor bazen üşeniyorum
Kuzucugunannesi MineKasp ilk 3 aydan sonra esneme gecer fakat ilk 2 aydan sonrada bel ve kasik agrilarin azalir