Sedakara 33+5haftalk hamileyim 12 saatlik yolculk yapmam gerekıyor .. Son haftalatnda yolculk yapan var mi??
wishoflove Sedakara ben 33 te 6 saatlik yaptım canım. ama seninki biraz uzunmuş bilemedim doktoruna danıştın mi
kursadecmel Sedakara ben 27+6 yim 1 saatlik yolculuk bile yapamiyorum ayaklarimin ellerimin sismesinden. cok acil sanirim yolculugunuz yoksa gercekten kendini dusunen biri o haftasinda o kadar saate dayanamaz.
Sedakara Doktorm bri gitme dedi bi tane dha doktoruma sordm oda gileblir 2 saatte bir 10 dk yürü dedi esim uzman cavuş görevden gelecek o yüzden bu kadr son zamana kaldık.zornda olmasam cıkmam asla zaten