Busraae Kızlar merhaba ben ilk 13 haftalıkken gittigimde doktor yüzde 95 kız dedi. Sonra 17 haftalıkken gittim yine sordum büyük ihtimal kız dedi hatta bebek düz yatıyordu erkek olsa pipiyi bu kadar saklayamaz dedi 😊simdi karnım birden büyüdü karnımı gören dik gibi erkek mi acaba diyorlar sizce doktor yanılmıs olabilir mi ya bide birsürü kız kıyafeti aldım 😊suan 20 haftalıgım haftaya randevum var
Tlysfk Busraae bende öyle tereddütte kaldım bgn başka bir doktora gittim kız dedi 18.haftamdayım değişmez inş😂
Minik_kuzu Busraae yok deyişmez benim kanımı gören erkek diyor ama kız ve 29.3 haftalık olduk ve deyişmedi ve benim içime hep erkek doğuyor ruyamda erkek bebek görüyorum nedense bana erkek gibi geliyor ama kız 😊
Azracciiikkk Busraae 15 haftalikken gittim doktor kız dedi ama içime hep erkek doguyor. Ilk çocuğumu rüyamda gördüm kızdı ve kız doğdu ama şimdi ikinci gebeliğin erkek gördüm rüyamda ama doktor kız dedi bakalım. Bir şey almaya korkuyorum
Tlysfk Busraae o kadar erkek dediler bende rüyam da erkek gördüm iki kere ondan gittim ikinci doktora ama bakalım😁
Busraae Minik_kuzu ayy içimi rahatlattın canım 😊banada nedense hep erkek doguyor 😊diyorum kendi kendime doktorda emin olmasa yüzde 95 demezdi diye işte cevredekiler kafa karıstırıyor 😊😊
Aturkk Busraae valla aynı seyleri yasamısız banada iki sefer kıza benziyor dedi son gittiğimde yüz üstü yatmıstı pek göremedi bende simdi detaylı ultrasyonu bekliyorum hiç bisey almadım banada her gören erkek diyor 🤭🤭
Busraae Tubina yok doktoruma inanıyorum tabiki ama yanılmalarda olabiliyormuş oda kesin konusmadı pek bide karnıma öyle dediler şüphede kalıyor işte insan