Melisakokpinar Merhabalar 8 haftalık hamileyim ve 70 kiloyum doktorum çok kilolu olduğum için şeker yüklenmesini şeker testini yarın yapalım dedi normal de 24.haftada yapılan yüklemeyi 8.haftada yapacağız. Mide bulantım çok 2 dk aç kalsam safra kusmaktan boğazım yanıyor. 3 saat aç kalmam imkansız. Erken yaptıran var mı yada yaptırmak şart mı gebeliğin süresinde zaten şeker tüketimin minumum gebe kalmadan öncede şekerim yoktu. Yardımcı olursanız sevinirim
Atikeemre14 Melisakokpinar ne alaka ben 71 hamıle kaldım duan 34 haftalıgız ve seker yuklemesını 25 haftada yaptı yaptırma cok erken bence
Zeydo Melisakokpinar 70 de kiloysa 🙄 ben 78 ile kaldım 25 haftalığız şimdi 85 kiloyum. Yarın yaptırıcam. Çok erken ve sebebi gereksiz bence, farklı bir doktora daha git istersen 🤔