39+4 günlük hamileyim,bugün kontrolde Salı'ya kadar sancı,su,kanama olmadığı taktirde suni sancı yada sezeryan planlaması yapmamız gerektiğini söyledi doktorumuz, normal Doğum istediğim için suni sancı verelim dedi fakat ben korkuyorum nedir nasıl birşeydir bu suni sancı, onu çekip sezeryana alınırsam üzülürüm galiba, bunu yaşayan yada ben gibi arada kalan var mı, tavsiyeleriniz nedir arkadaşlar ?