Senalii yok hiç bi zarari yok kaka falan yapamadiginda 2 gün olunca diyorlar ya emen bebekte 10 gün yapmasa normal diye çocuklar 2 gün yapmadı maf oluyorlar doktor ver diyordu veriyordum hemen yapıyordu 1 saate ama mutlaka doğal olsun marketten vs almayin bizim kendi yağımız olduğu için hiç şüphe etmeden sürdüm önemli olan tamamen doğal olması silmeye herek yok Zaten meme emiyor