BeyzaNeseli önerenlerin ve yaptırma bebeğe zararlı diyenlerin gerekçelerini sorgulayın derim. Ki yaptırma bebeğe zararlı diyenlerin tahsili ne ki zararı ölçüp biçip hüküm veriyorlar. Gebelikte şeker çok tehlikeli ve dikkat edilmezse bebekte kalıcı hasarlar bırakabiliyormuş. Ben geçen hafta yaptırdım, aç kalmak ve aç karnına şekerli sıvıyı içmek biraz mide bulandırıcıydı o kadar. Ki o şekerli sıvıda da bebeğe zarar verecek ölçüde şeker yok. İçeriğini, kalorisini okudum. Emin olun bir tatlı krizi yaşadığımızda yedipimizden daha az şekerli. Benim naçizane fikrim; Yaptırmalısınız.