hilal_2323 Kızlar ya 38 haftadayım bugün kontrolüm vardı 2775 gr dedi bebeğim kilosuna 😔😔 geçen hafta 2900 dü dedim kilo mu vermiş yok dedi son hafta ölçümleri doğru olmayabiliyor. Benim durumumu yaşayıp kilosu normal doğuran var mı. Yada aynı durumda olan. İki haftam kaldı yemediğim şey kalmadı pekmez çerez yoğurt süt kırmızı et haşlanmış yumurta kaşar peyniri. Artık bişey yiyesim de yapasım da yok 😔
Reparista hilal_2323 canım 37de 3kiloydu bizşmki ama doktor kendi ölçüm yaparken diyor +/- yanılma payı var diye bence gayet iyi kilosu
SweetB hilal_2323 benim ablamın bebeğine 3 kilo anca dediler doğdu 3.600 gr özellikle bebek büyüdüğü için doğru olmuyor ultrason ölçüleri
hilal_2323 Son aylarda ki kontroller çok stresli geçiyo her anneye bişey deniliyo. Kilo alıyo olmuyo zayıf kalıyo olmuyo hastaneden nefret ettim 😔Vitamin kullandın mı canım sen