Dnz01 Kızlar aşılamadan sonra erken oldugunu bile bile sırf meraktan test yaptım,ama iğne etksii vücuttan 10 günden önce çıkmaz demişlerdi,anlamadığım neden negatif çıktı etkisi silik bile olsa çıkmaz miydi ,çok kafam karıştı ,
Defneemir35 Canım bende yarın aşılama olacağım çok korkuyorum ne yapıyorlar bana biraz bahsedebilir misin ilk aşılamam bu daha 💉
Dnz01 Defneemir35 canım korkmana gerek yok 5 dakikalık bir şey,önce sperm veriyorsunuz ,o yikaniyo ,sonra hazır olunca seni aliolar,muayene olur gibi ince uzun bir aletle ,siringayla içeri sıkılıyor ,45 dakika uzanıp çıkıyorsun ,
Defneemir35 Dnz01 bide bişey sorcam ben çalışıyorum sürekli hareket halindeyim ve ayaktayım acaba doktor bana rapor verirmi ki benim Bi kaç arkadaşıma doktorları rapor vermiş 15 gün inşallah bana da verir