Asyagizem Hurit şuan bile öyleyim içimdeki nefesi çıkaramıyorum 38 haftalığım oksijen YÖK sanki uyanamıyoruz oturtamıyoruz konuşamıyoruz çok zor allahım cok
mf_ozturk Hurit bende oyleyim 34+5 im. Normalde panik atagim yok ama sanki panik atak yapiyomus gibi aşırı heyecanlaninca korkunca nefesin kesilir ya öyle oluyorum insallah gecer cunku bazen cok tedirgin ediyo