Esmaanur34 başarı hastanesi ve doktorları sezaryen yapmak için ellerinden geleni yapıp yalan konuşabiliyorlar. Allah korusun. Ben doktorumun yılbaşı tatiline gitmesi sebebiyle acil olarak o hastaneye gittim gece 12 den sabah 10.30 a kadar sancı çektim açıklığım sürekli kontrol edildi 9 cm açıklık ebenin bebek aşağı inmiş demesiyle 15 dk sonra doğum haneye çatala alındım ve Kenan bey çağrıldı geldi kontrol etti salla der gibi eliyle bir hareket yaptı ve acil sezaryene alındım bırakın beni diye bağırarak masaya yatırıldım. Ertesi gün başıma gelip dalga geçer gibi çatın dardı dedi. Bütün gece kontrol eden diğer doktorlar gerizekalıydı çünkü. Hiçbiri çatın dar diyemedi bana. Ki kendi doktorum çatı muayenesi yaptığında çatın çok rahat çok rahat doğurursun demişti. Tek kötü yanı tatile gitmesi oldu. Yine de şükür ediyorum sağlıkla kucağıma alabildim bebeğimi. Hiç gidilecek bir hastane değil