Mervekara95 ben 5 haftalikken öğrenmiştim ama o 5 haftanin her günü sanki apandistim varmış ya da cok sancılı adet olacakmışım gibi agrilar gecirdim. Gittigimde kese göründü bebek yoktu hatta ben agrilari oraya bağlamıştım ama sonraki hfta bebekte görüldü. Bu agrilar rahimde olusan değişiklikten kaynaklanıyormuş. Allahin izniyle hic bisey olmaz korkma