eylulay34 annelerimizin zamanında şartlarda cok zormuş şimdi vakum filan yok vakum görevini gören cok daha basıt aletler var bunu eğitime katıldığım hastanedekı Prof kadın Doğumcu soylemıstı hatta o aparatları bize gosterıp aslında gerekmedıkce kullanılmadıgını ama ıhtıyac halınde bebeğin ve annenin durumuna göre kullanıldığını ne bebeğe ne anneye zararı olmadığını soyledı lütfen kötü hikayelerden uzak durun. Annelerimiz zamanında şartlar olanaklar iyi degıldı ama şimdi herşey daha güvenilir 👍