Kızlar 14. Haftamda doktorum bebeğin kız olduğunu söyledi. Ama bugün tam 19+2 günlüğüm farklı bir hastaneye gittim doktorum %90 erkektir diyip cinsel organınıda gösterdi. Hatta resim bile çekti bize gösterdi🤭
https://eksiup.com/p/rg133862myjh Anlayan bakabilir mi? Doktor %90 erkek dedi ama bi kız bi erkek dendi mi insan şüphede kalıyor 😊