Yesimmmorhan Aysegul_aysegul 19+1 deyiz bir günüm birini tutmuyor bir gün çok enerjiğim bir gün çökük durumdayım 😀
Superfreshlerim Aysegul_aysegul 20+4 olduk, ikiside kız, karnım daha sert gibi, bel ağrılarım başladı, Allaha şükür çok sıkıntılı değil şimdilik ama yemek ve tuvalet harici yatıyorum
Ozlem2634 Aysegul_aysegul biz bgn tam 36 haftalık oldukk☺️☺️Ikısıde erkek suan benı dogum korkuları sarmaya basladı ctesı kontrolum var dogum gununu kararlastırıcaz onun gergınlıgı var ustumde hem korkuyorum hemde cok agırlastım oturamıyorum yatamıyorum bır once olup bıtsın normale doneyım ıstıyorum bole karısık durumdayım🤔
Aysmnv35 Aysegul_aysegul 18 haftamızdayiz belli oldu netleştik artık bi kızım bi oğlum olacak sağlıkla doğsun inşşşalah ☺️🙏💜
Aysegul_aysegul Yesimmmorhan masallah Rabbim sagsalim evlatlarimizi nasip etsin insallah ben 😢9 +2 inanki okadar yorgun hissediyorumki hic birsey yapamiyorum ilerleyen haftalardada demekki cok degiskenlik gosteriyor🤔14 aylik oglum var okadar rahat bir hamilelik yasadimki su an ki durumla kiyas edemiyorum😢😢zormus mide bulantilari kacinci haftada duzeldi😊
Yesimmmorhan Aysegul_aysegul aminnnn Başlarda bende öyleydim uykum gelirdi sürekli çok zorlandım mide bulantıları da 12. Haftadan sonra geçti benim 19 aylık oğlum var çok zor oluyor hamilelik ama Allah yardım ediyor sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Aysegul_aysegul Yesimmmorhan gercekten zor Allah yardimcimiz olsun insallah benimde su mide bulantilarim gecse rahatlicam.biraz 😢
Ozgdnc 14+4 haftadayim . Biri kesin erkek diğeri belli değil. 28 Eylül'de kontrolumuz var inşallah netleşir sağlıklı olsunlar da , genel olarak herşey yolunda koca göbeğim dışında kendimi hamile gibi hissetmiyorum 🤭
Aysegul_aysegul Ozgdnc masallahhh kacinci haftada ogrendiniz ben 12 +3 de detayliya gircem umarim orda cinsiyet gorebiliriiz😌😌
Aysegul_aysegul Bsra_28 yaa masallah cift yumurta olunca sanirim biri kiz biri erkek olma ihtimali daha yogun oluyormus 😊
Aysegul_aysegul Superfreshlerim maşallah vallahi ben 9+2 inanki hic halim olmuyor surekli annem vs evde hep birilerk var surekli uyku istegim oluyorr cift yumurtami tek yumurtami😊😊
Hanife96 31+3 artık Agirlastim penguen gibi yürüyorum mede yanmalsrim bel agrilarim dışında sıkıntı yok
Superfreshlerim Aysmnv35 başladılar canım nihayet ama bigün daha kıpır kıpırlar bigün daha sakinler birini daha çok hissediyorum birini az hissediyorum ama ultrasonda az hissettiğim çok hareketli durduğu yerde durmuyor🙈🥰☺️