mamyfat93 Az önce oldum ve doktor ped gibi verdi aşırı akıntı olmuş koyu kahveye dönük kanama . Sizde de oldu mu. Bu kadar akarmı hiç🥺
mubu81 mamyfat93 kaç haftalıksınız zaten çatı muayenesi doğumı tetikler korkmayın çok normal böyle olması
Betuel11 mamyfat93 kaç haftalıksın? nasıl bir akıntı? akıntımı nişanmı? genelde çatı muayenesi sonrası açılma olup nişan geldiği oluyormuş
mamyfat93 Betuel11 40 haftalığım. Nişan biraz jelimsi yapıda oluyor galiba bu böyle değil . Baya baya kanamış
deletedmom9494 mamyfat93 doktorunuz ne diyor , bende tam 40 ım sancılarımı bekliyorum , açılmam yok hiç sizin var mı
mamyfat93 deletedmom9494 40 haftalığım. Bebek kanala düşmüyor benimde biraz kilolu olduğumuz için . Onun dışında 1,5 cm açılmam var . Pazartesiye kadar bekliycem olmazsa sancı ile oda olmazsa sezeryan
mamyfat93 Neslisim20 gerçek mi 😲 normalmiymiş peki geçmemesi ? Ben eve gelince yeni gördüm bi duş aldım inşallah durur