Marinnn Alisverisimin hepsini bitirdim yalniz ates olcer kaldi uygun fiyatli kaliteli ates olcer onerisi olan var mi ?
Umrnkrhn Marinnn ben acikcasi herkesin evinde olanlar varya 10 tl lik olanlar onlardan kullanıyorum. Kizim 4 aylık şükür bir sorun olmadı.
cavbella Marinnn eski tip bir ateş ölçer aldım çok şükür bebeğim hiç ateslenmedi onda kullanmadım ama ben grip olduğumda ateşim çıkmıştı işimizi gördü.eger ilerde hastalıkları artarsa o zaman daha pahalisini alırım belki.
defne55 Marinnn ilk zamanlar lazım olur diye eczaneden uygun fiyatlı çubuk olanlardan alicam çok para vermek istemiyorum açıkçası ileriye doğru daha iyisini alırım
Ebruas Bende şurada bekleyim. bir türlü karar veremedim bu konuda uygun olmasına da gerek yok dijital memnun olduğunuz varsa öneri alıyım bende